Jeroen en Hennie in Bristol

Opnieuw op pad

Beste lezers van ons weblog,

Inmiddels zijn we al weer 6 weken in het prachtige Nederland. We hebben genoten van het samenzijn met familie en vrienden en van alle dingen die hier weer kunnen ondernemen, zoals hardloop- en skatetochten door het mooie landschap van Noord Drenthe.

Verder heeft Jeroen vanaf 1 augustus als kok gewerkt bij restaurant 'Onder de Linden' in Roden en heeft Hennie gesolliciteerd naar banen als onderzoeker. En dat was de aanleiding tot een nieuw avontuur: op vrijdag 7 september zullen we opnieuw op het vliegtuig stappen. Deze keer is de bestemming wat dichter bij huis: Bristol in Engeland.

Het plan is om hier voor de komende 3 jaren te gaan wonen en werken. Hennie gaat aan de universiteit van Bristol moleculen maken die helpen bij het bestuderen van de ziekte Cystic Fibrosis (taaislijmziekte).Jeroen is bezig met zijn inschrijving bij de koksopleiding in Bristol (één dag in de week) en hoopt daarnaast in een restaurant te kunnen werken.

Ook vanuit Bristol zijn we van plan af en toe een bericht op deze site te zetten over hoe het met ons gaat en wat we beleven. En net als in Afrika vinden we het leuk te vernemen wat jullie meemaken en beleven.

groetjes Jeroen en Hennie

Doede en Griet.

Succes met jullie nieuwe uitdaging, fijn dat je werk hebt gevonden Hennie en met Jeroen zal ook wel lukken.

Gods zegen toegewenst voor de toekomst.

Willy Scherpenzeel

Fijn dat jullie zo snel alweer wat nieuws gevonden hebben. Heel veel plezier met de voorbereidingen.
Gods zegen voor de toekomst!!

hardloper Jan Anne

Dus weer een nieuwe avontuur voor jullie allebei. Heel veel succes daar in Bristol. En Jeroen: Moet je daar nu links of rechts van de weg rennen?

Jan Anne

Rianne

Wat een verrassing
Veel plezier in jullie werken en leven

henk

Heel verrassend! Something completely different (of toch niet?). Gefeliciteerd met de dubbele uitdaging.
CF is belangrijk in het programma van V5, dus graag nadere informatie.
Met hartelijke groet

Tiny

Hennie, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Jeroen, je kunt dus deze week nog voor onze B&B gasten koken? En voor jullie beiden: succes!!

Christa en Peter

Wat fijn dat er nu weer duidelijkheid is voor de toekomst.
Hennie heel veel succes met je nieuwe baan.
Jeroen veel succes bij het zoeken naar een baan en veel plezier bij de opleiding. groetjes

Bram en Appie

Hennie en Jeroen veel succes met jullie uirdaging

J Ras

hallo Jeroen en Hennie.
ook wij willen graag op de hoogte blijven van jullie reisplezier.
veel succes.
familie Ras