Jeroen en Hennie in Bristol

We vertrekken!

Beste mensen,

Bedankt voor jullie steun en medeleven de afgelopen tijd. De laatste weken hebben we afscheid genomen op ons werk en nog hard gewerkt om in huis alles uit te zoeken, in te pakken en op te bergen. Afgelopen weekend hebben vrienden ons verhuisd, heeft de kerk ons uitgezwaaid en logeerden we bij Hennies ouders. Zo konden we op adem komen en dat was hard nodig. Vandaag brengen Jeroens ouders ons naar Brussel, waarvandaan ons vliegtuig morgenochtend vertrekt voor een rechtstreekse vlucht naar Freetown. Nu gaat het avontuur beginnen.

Bereikaarheid
Als u ons briefpost wilt sturen, dan kan dat via het kantoor van Mercy Ships in Rotterdam (dus met een gewone postzegel voor binnen Nederland). Deze post arriveert per vliegtuig binnen twee tot drie weken.
Eens per maand gaat er vanuit Rotterdam naar het schip een zeecontainer, die arriveert een kleine maand later. Mocht u een pakket willen sturen, dan moet daar duidelijk opstaan 'per zeecontainer'. Anders wordt het vervoerd per vliegtuig en dat is erg prijzig. We zijn eveneens per e-mail bereikbaar.

Dit is ons adres:
Jeroen en Hennie Valkenier
Africa Mercy
Mercy Ships Academy
Mercy Ships Holland
Strevelsweg 700/317
3083 AS Rotterdam

Vaarschema
Het vaarschema ziet er voorlopig uit als volgt:
10 december 2011 vertrek vanuit Freetown in Sierra Leone

15 december 2011 aankomst in Tema (Ghana) voor onderhoud aan het schip

05 januari 2012 vertrek van Tema (Ghana) naar Lome (Togo) voor de nieuwe missie

15 juni 2012 vertrek vanuit Lome (Togo).

Voor de laatste informatie en details zie:

Willy Scherpenzeel

Hennie en Jeroen, lang naar uit gezien denk ik,en dan is het nu zo ver.Een hele fijne tijd,geniet ervan,en we gaan jullie volgen.Gods onmisbare Zegen toegewenst.Een groet uit een zonnig Houtigehage.

Petra

Zo delen jullie nog soep uit op Oma's verjaardag en zo zijn jullie onderweg naar Sierra Leone. Wij wensen jullie een goede reis en behouden vaart!
Gert, Petra, Richard, Robert en Raymon.

Hinke Zetstra

Dag Jeroen en Hennie,
Helaas heb ik jullie niet meer de hand kunnen schudden op de laatste vrijdag voor de vakantie, maar hierbij nog mijn beste wensen voor jullie reis. Mooi dat we via het web met jullie mee kunnen lezen en leven.
Het ga jullie goed!

Lisette

goede reis!

Jos

Ik vind jullie helden!

detmer

heel veel succes, geluk en gezondheid. Bijzonder wat jullie doen. Het lijkt me leuk om jullie wederwaardigheden af en toe te volgen, leuk dat jullie een website hebben gemaakt. Detmer van de Loopgroep

Jelte en Catharina

Via deze weg kunnen we jullie gelukkig nog een gezegende reis wensen! We hopen gauw weer een update te kunnen lezen over jullie nieuwe leven en avontuur! Liefs uit Israel!

Louis Vloedbeld

Beste Jeroen en Hennie,

Ik wil jullie een goede tijd en reis toewensen. Ik ga jullie volgen via dit medium!

Heel veel succes!

Groet,